22 augustus Sanur Bali

22 augustus 2015 - Sanur, Indonesië

Vandaag onze laatste dag op Java, onze rondreis zit erop. We vertrekken om 7:00 uur richting de haven van Ketapang, een rit van 2 uurtjes...slechts. Bij aankomst bij de haven zien we de ferry`s, als dit maar goed gaat. Het zijn zeer oude verroeste schepen en iedere 5 minuten vertrekt er 1 richting Bali.

De overtocht van 7 km duurt 1,5 uur en we zetten dan aan het einde van ochtend voet aan land van Bali.

Nog een paar uur rijden voordat we onze eindbestemming Sanur bereiken. Onderweg zien we de voor ons herkenbare tempels en het mooie landschap van Bali.

De komende dagen hebben we geen programma en gaan we ook niks ondernemen, we hebben Bali tenslotte 4 jaar geleden al ontdekt. Deze keer gaan we uitrusten van een geweldige, indrukwekkende rondreis maar ook een vermoeiende rondreis met 10 lange dagen van circa 12 uur per dag onderweg.

Voor iedereen die meegelezen heeft bedankt voor de leuke reacties....wij gaan met de beentjes omhoog  en in de relaxmodus :-)